ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
1.
Ποιες είναι κατά τη γνώμη σας οι σημαντικότερες διαφορές μεταξύ καταναλωτικών και βιομηχανικών αγορών και πώς αυτές οι διαφορές αντανακλώνται στη στρατηγική Μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση που παράγει Η/Υ για εργοστάσια και μια επιχείρηση που παράγει μπισκότα; (1999, Ιούλιος 2000 και Φεβρουάριος 2001)
Δομή αγοράς
Γεωγραφικά συγκεντρωμένη
Σχετικά...If you want to get a full essay, order it on our website: Ordercustompaper.com
If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment